Lyckligast på planeten!

Gissa varför!
 
Svårt.... Jo för att jag fick skritta Maja idag! 
 
Först skrittade jag på långa tyglar i ca 7 minuter, sedan tog jag upp henne i form och kände lite på henne, de första 2 minuterna var hon fin men hon bet tag lite i höger sidan, i munnen då. Sen efter de 2 minuterna var hon så fin och mjuk, fortsatte då i formen i 1 minut sen lät jag henne skritta på långa tyglar i ca 5 minuter till. Jag skrittade henne alltså i ca 15 minuter. 
 
Efter det skule jag tvätta av såret och det gick mindre bra. 

Hon är väldigt rädd om det, mest väldigt töntig! Först stod hon snällt och fint, sen tryckte jag till lite så drog hon upp benet. Så jag höll och tvättade samtidigt, sen släppte jag ner benet och då av någon anledning körde hon ner det precis på min tå! Det gjorde extremt ont, tog av skon och strumpan och min tånagel var lila-blå och blödde... Sitter nu med foten i kallt vatten. Känner mig rätt trög som tog skorna utan stålhetta när jag har ett par med stålhetta... Dock skulle jag ju bara skritta så tog ju de som är skönast. 
 

Har man oflyt som har man! Lika bra att ta all skit med en gång! 
Maja skadade sig, Jag var sjuk, missade tävlingen, trampad på tån. Kanske kan jag få lite tur nu? ;)
 
Men hon är ju fortfarende världens bästa och sötaste!
 
Kram Cajsa
Upp