Endast bilder...

Jag kommer från och med nu bara uppdatera med bilder här! Jag tycker inte det är så kul att blogga och verkligen inte om man ska f skit för det! Har hagit bort massa inlägg och detta kommer vara det sista text inlägget! Hoppas nui gillade bloggen, men ni kan ju alltid kolla in och titta på fiiiina bilder på min stjärna! Kommer dock vara ganska dålig uppadtareing då jag inte tar nya bilder varje dag!
 
Kram Cajsa
#1 - - Malin A Mölleholmen:

Hej! Vad synd att du inte tänker skriva mer:( Jag brukar gå in och kolla hur det går för dig och Maja. Du har verkligen varit superduktig med henne så det så och hon är faktiskt bland de trevligaste ponnier som jag har ridit. Så kul att det gick bra på hoppningen. Och deppa inte ihop för att det inte gick så bra på förra dressyrtävlingen. Det går upp och ned, för mig och Hero också. Kramar till dig och Maja

#2 - - Clara Egholm h. :

Hey Cajsa! Du kommenterade om att du kanske kunde göra en header till mig?
Skulle du iallafall ta kontakt med mig på facebook?
Om du inte vet så heter jag clara extrem egholm hebsgaard!

#3 - - Anonym:

jag tycker verkligen du ska fortsätta blogga,!
Din blogg är underbar. Blev ledsen när jag hörde att du inte skulle blogga mer :(
Du och Maja är så fina tillsammans och jag hoppas ni går långt för jag tror verkligen på er ! Jag får själv mycket inspiration från dig till min ridning.
Låt ingen annan trycka ner dig! Du är stark, jag och många flera tror på dig. Dom andra är bara aven sjuka för att du är så duktig och inte dom ! :)
Kram

Upp