Maja viskade mig i örat!!

 
Några produckter jag inte hade tackat nej till från horsemeup.se
1. Hade jag inte tackat nej till!
2. Vill jag verkligen ha på tävling!
3. Hade vart spännande att prova!
 
 
Min sommar lista!
 
 
Tycker denna hjälmen är sååå cool! Svart och när det är soligt eller lyser på den glittrar det♥
Är inte denna kavajen helt underbar!? Tycker den är lite kort men den har bling och stil♥
 
Kanske inte det mest sommriga men sedan i slutet av sommaren/början av hösten kan det vara mysigt att få ha ett sånnt här efter ett bad!♥
 
Sedan i de kalla sen sommarkvällarna/höst/vinter kan det ju vara gosigt att få på sig ett sånnt här på nätterna. Speciellt på vintern med detta stalltäcket på 400g och fleece här åvan under♥
 
Är i ett enormt behov av nya vitaridbyxor, då mina när är grå/sandfärgade/svarta!
 
Hur fina är inte dessa stövlarna!? Tänk att få gläns med dem på tävlingsbanorna på sommaren♥
 
Tänk va fint detta skulle glänsa i sommar solen!♥
 
Tänk de vita på prisutdelningar tsm med de silviga bootsen här nedan, tänk va fint det hade glikttrat i sommarsolen♥♥♥♥♥♥
 
Sånna här SKA jag köpa på Fasleterbo! Tänk på tävling va fint!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Kram Cajsa
 
 
Upp